بهترین هتل های توکیو | معرفی 16 هتل برتر ژاپن در شهر توکیو

1403/06/11 راهنمای سفر
کپی لینک مطلب

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل های توکیو بپردازیم. اگر به اطلاعات هتل های ژاپن در توکیو نیاز دارید، با آریسا پرواز آژانس گردشگری معتبر برگزار کننده تور ژاپن همراه شوید!

بهترین هتل های توکیو - معرفی 15 هتل برتر ژاپن در شهر توکیو

توکیو، پایتخت ژاپن، یکی از شهرهای پرجذاب و پرمخاطب برای گردشگران جهانی است. این شهر پر از اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. اگر شما نیز به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های توکیو هستید، این مطلب برای شماست.

1- هتل Four Seasons بهترین هتل توکیو

هتل Four Seasons Tokyo Marunouchi یکی از بهترین هتل های لوکس در شهر توکیو، ژاپن است. این هتل در منطقه ی مارونوچی واقع شده و به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره توکیو شناخته می شود. این هتل دارای 57 اتاق و سوییت با دکوراسیون مدرن و لوکس است که از دیدار شهر توکیو و کوه های آتشفشانی فوجی بهره می برد. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال ای دی، سیستم صوتی Bose، اینترنت بی سیم و مینی بار هستند.

در هتل Four Seasons Tokyo Marunouchi، میهمانان می توانند از امکانات و سرویس های لوکسی مانند رستوران های با کیفیت، استخر سرپوشیده، سونا و اتاق گرمی استفاده کنند. همچنین این هتل دارای سرویس اتاق، سرویس رزرو تور و خودروی اجاره ای است.

موقعیت ایده آل هتل Four Seasons Tokyo Marunouchi، در نزدیکی ایستگاه قطار مارونوچی و نزدیکی به اماکن دیدنی معروف توکیو مانند پارک امپرور، برج توکیو و مرکز خرید گینزا این هتل را به یک انتخاب عالی برای مسافران توریستی و تجاری تبدیل کرده است. به طور کلی، هتل Four Seasons Tokyo Marunouchi یک مقصد لوکس و شیک برای اقامت در شهر توکیو است که با امکانات و خدمات بی نظیر خود، تجربه ی لذت بخشی را برای مسافران فراهم می کند.

2- هتل ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال یا شرقی، در منطقه تاریخی نیهونباشی قرار دارد که محل بازار بورس توکیو و فروشگاه بزرگ میتسوکوشی می باشد. ماندارین اورینتال به خاطر سه رستوران ستاره دار میشلین و دکوراسیون مجلل خود که شامل منسوجات و پارچه های بافته شده است، بسیار محبوب است.

اتاق ها در طبقات 30 تا 36 ساختمان، دارای چشم انداز زیبا از شهر، از جمله برج اسکای تری، خلیج توکیو، باغ های کاخ امپراتوری یا کوه فوجی می باشند. یکی از خدمات هتل این است که کفش ها به طور رایگان تمیز می شوند و لباس ها هم، شسته شده و تحویل داده می شوند.

3- هتل پنینسولا

نام تجاری و برند پنینسولا در سراسر جهان به عنوان یکی از هتل های زنجیره ای مدرن لوکس و خیره کننده معروف است، و هتل پنینسولای توکیو هم از این امر مستثنی نیست. این هتل در منطقه مارونوچی در قلب تجاری شهر توکیو واقع شده و یکی از هتل های پنج ستاره با اتاق های بزرگ و امکانات خاص است. سه رستوران عالی ، استخر شنای گرم سر پوشیده که بسیار مجلل است و مرکز تناسب اندام در این هتل وجود دارند. برخی از سوئیت های این هتل مجهز به مراسم سنتی چای و پیانوهای بزرگ در کنار تجهیزات لوکس می باشند.

هتل پنینسولا ژاپن از امکانات ویژه ای برخوردار است که شامل اتاق های لوکس و فضاهای عمومی زیبا، رستوران های با منوهای متنوع و لذیذ، استخرهای آب گرم و سرد، سرویس های اسپا و ماساژ، باشگاه ورزشی، فروشگاه های مختلف، سالن های کنفرانس و تجمعات، خدمات پذیرایی و مراقبت از مشتری، خدمات ویژه برای کودکان و ... می باشد. با توجه به امکانات و خدمات عالی و محیط زیبا و آرامش بخش هتل پنینسولا ژاپن، این مکان یک گزینه عالی برای گذراندن تعطیلات یا سفر کاری در ژاپن می باشد و تجربه ای لوکس و ناب را برای مسافران خود فراهم می کند.

4- هتل گرند هیات

هتل گرند هیات در منطقه روپونگی هیلز واقع شده و با 200 اتاق، سینما، موزه آوانگارد هنر موری در طبقه 53 و رصدخانه در بام بسیار محبوب شده می باشد. همینطور در گرند هیات با 11 رستوران و بار از شما پذیرایی می شود و یک باشگاه بدنسازی با استخر سرپوشیده و اسپا هم ارائه می شود. اتاق ها بزرگ و شیک طراحی شده اند و با میزهای بزرگ، پرده های خاموش با دکمه های کنترلی و حمام های بزرگ، یک فضای بسیار راحتی را برای مهمانان فراهم کرله اند. هتل گرند هیات برای خانواده ها بسیار مناسب می باشد.

5- هتل کنراد - لاکچری ترین هتل ژاپنی

هتل کنراد با موقعیت مکانی در نزدیکی گینزا، با آثار هنری 23 هنرمند برجسته ژاپنی، طراحی مدرن شیک و بزرگترین مراکز اسپا و تناسب اندام شهر، یکی از بهترین هتل های توکیو می باشد. برای استفاده از این هتل، باید حاضر باشید که هزینه بالایی را برای اقامت بپردازید اما توصیه می کنیم که چشم اندازهای پانورامای فوق العاده ای را که اتاق های گران قیمت تر در کنار خلیج ارائه می کنند و مشرف به باغ هاما ریکیو به سمت خلیج و اودایبا می باشند، از دست ندهید.

6- هتل پارک هیات

هتل پارک هیات در غرب منطقه شینجوکو قرار دارد و شما را از هیاهو و شلوغی توکیو محافظت می کند. هتل پارک هیات یکی از معروف ترین هتل های توکیو است و اصلی شهرت هتل پارک هیات، نمایش آن در فیلم سینمایی Lost in Translation بود که توجه ها را به خود جلب کرد. پارک هیات دارای اتاق های باشکوهی است که همگی با چشم اندازهای خیره کننده می باشند و اتاق هایی که رو به شرق به سمت شبهای زنده شینجوکو می باشند، از محبوب بالایی برخوردار می باشند.

هتل پارک توکیو یکی از آسمان خراش های مدرن و معاصر در مرکز پایتخت است. از طبقه های فوقانی آن گردشگران می توانند چشم انداز های خیره کننده ای از کل شهر را تماشا کنند. گفتنی است که هتل پارک توکیو در مکان قابل دسترسی قرار دارد و فقط دو دقیقه با ایستگاه شیمباسی اولین ایستگاه راه آهن فاصله دارد. با این فاصله کم توریست ها به راحتی می توانند به مقصد های اصلی منطقه از طریق مترو سفر کنند. هفت رستوران در داخل هتل پارک توکیو قرار دارند ، که همراه با خوراک بین المللی غذاهای ژاپنی هم سرو می کنند. چشمه های آبگرم ، مرکز تناسب اندام و اتاق خوابی مملو از آثار هنری مدرن نمونه هایی دیگر از امکانات لوکس این هتل به شمار می روند.

7- هتل اودایکو

اگر نمی خواهید که هزینه بالای هتل پارک هیات را بپردازید اما هتل فیلم Lost in Translation را تجربه کنید، هتل اودایکو جایگزین بسیار مناسبی می باشد. این هتل در طبقات 20 تا 35 یک ساختمان اداری در نزدیکی ایستگاه شینجوکو و مجتمع خرید میدان تایمز تاکاشیمایا قرار دارد و اتاق هایی مبله اما ساده ارائه می کند و در 90 درصد آن ها، سیگار کشیدن ممنوع می باشد. اندازه اتاق ها کوچکتر است اما چشم انداز وسیع و زیبایی را به سمت پارک شینجوکو و شب های روشن توکیو ارائه می کند.

8- پارک هتل توکیو

پارک هتل توکیو در نزدیکی گینزا قرار دارد و دارای 7 گالری هنری است که در طبقات مختلف قرار دارند. همینطور دارای رستوران ژاپنی و فرانسوی و بار بی نظیر می باشد. توصیه می کنیم که اتاقی را در یکی از طبقات دارای گالری هنری انتخاب کنید و با نقاشی های دیواری منحصربه فرد توسط هنرمندان ژاپنی احاطه شوید. خدمات طبقات هنری شامل نوشیدنی های الکلی رایگان عصرانه، نوشیدنی های غیرالکلی در تمام روز و شیرینی صبحگاهی می باشد.

9- هتل ریتز کارلتون

چیزی که هتل ریتز کارلتون را از دیگر هتل های توکیو متمایز می کند، چشم انداز وسیع آن از ارتفاع بالا می باشد. با این که هتل های مرتفع زیادی در توکیو وجود دارد، اما هتل ریتز کارلتون منظره فوق العاده ای ارائه می کند. این هتل در دومین ساختمان بلند توکیو و بر فراز توکیو میدتاون در منطقه تفریحی روپونگی قرار دارد.

هتل ریتز کارلتون دارای رستوران های درجه یک با سرو رایگان غذاهای فرانسوی و ژاپنی است و باشگاه سلامتی با استخر سرپوشیده و بعضی از بزرگ ترین اتاق های مهمان توکیو به مساحت 52 متر مربع، آن را از دیگر هتل ها متمایز می کند. مناظر خیره کننده کوه فوجی، باغ های کاخ امپراتوری و برج توکیو، بسیار زیبا می باشند.

10- هتل امان توکیو - بهترین هتل توکیو

هتل امان توکیو یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های توکیو، پایتخت ژاپن است. این هتل در منطقه اکسیدو، یکی از مناطق مرکزی و مزدحم توکیو واقع شده و از زیبایی طبیعت و فرهنگ ژاپنی بهره می برد. هتل Aman Tokyo که اخیراً ساخته شده، یک هتل جذاب است که  سبک مدرن و سنتی را با هم در آن  آمیخته شده می باشد. این هتل، مظهر شهر توکیو پایتخت ژاپن می باشد. هتل امان توکیو، طراحی خود را از ساختارهای مسکونی سنتی ژاپنی الهام گرفته است، با مواد کلاسیک ژاپنی مانند چوب، کاغذ واشی و سنگ که با تکنولوژی مدرن و پارچه های مجلل ترکیب شده می باشد. این ملک دارای 84 اتاق و سوئیت است که تمامی آن دارای چیدمانی فوق العاده جذاب و باشکوه هستند. 

هتل امان توکیو در سال ۲۰۱۴ با طراحی مدرن و زیبا بازسازی شده و امکانات لوکسی را به مهمانان ارائه می دهد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مینیمالیستی و امکانات رفاهی مدرن مانند تلویزیون ال ای دی، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی با وان حمام و دوش، حمام ترکی و تجهیزات کمکی را دارا می باشد.

امکانات هتل امان توکیو شامل یک رستوران شیک با منوی متنوع از غذاهای ژاپنی و بین المللی، استخر روباز، سونا، حمام ترکی، اتاق ورزش، سالن ماساژ و سرویس اتاق ۲۴ ساعته است. همچنین هتل امان توکیو میزبان مراسم و رویدادهای مختلفی از جمله جشن های تولد، مراسم عروسی و کنفرانس های تجاری می باشد. با وجود قیمت بالای اقامت در هتل امان توکیو، اما تجربه لوکس و فراموش نشدنی اقامت در این هتل ارزش هزینه را دارد. اگر به دنبال یک تجربه لوکس و خاص در سفر خود به توکیو هستید، هتل امان توکیو گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

11- هتل هاماچو

هتل هاماچو یک برج تتریس است که فضای سرسبز باطرادتی را از طریق بالکن ها ارائه می دهد. هاماچو برای کسانی که به دنبال هتل ارزان تر در توکیو به می باشند، انتخاب مناسبی می باشد. اگر کوچک ترین اتاق ها را انتخاب می کنید، جای واقعا کوچکی را در اختیار خواهید داشت. اتاق کمی بزرگ تر را انتخاب کنید و یک تراس با ردیف درختچه ها، منظره شهر و نورگیری خوبی خواهید داشت.

12- هتل هوشینویا

هتل هوشینویا توکیو در منطقه ی شینجوکو واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن دیدنی معروف توکیو مانند پارک یویو، معبد سنسوجی، و ترمینال قطار شینجوکو دارد. هتل دارای اتاق ها و سوئیت های فاخری با امکانات مدرن و لوازم ضروری مانند تلویزیون، وای فای، مینی بار، و حمام اختصاصی است.

از دیگر امکانات و خدمات هتل هوشینویا توکیو می توان به رستوران های با منوی ژاپنی و بین المللی، استخر شنا، سونا، سالن ورزش، و اتاق جلسات اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدمات ماساژ و ارایشگاه نیز می باشد. به علاوه، هتل هوشینویا توکیو با داشتن پرسنل حرفه ای و مهمان نواز، تلاش می کند تا اقامتی لوکس و خاطره انگیز برای مهمانان خود فراهم کند. اگر شما به دنبال یک تجربه ی لوکس و آرامش بخش در توکیو هستید، هتل هوشینویا توکیو گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود.

13- هتل موجی

دفتر مرکزی دنیای موجی در فروشگاه گینزا قرار دارد. گینزا یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن می باشد. لابی هتل موجی در بالاترین طبقه فروشگاه قرار دارد که یک کافه جذاب و اتاق مطالعه عمومی را در خود جای داده می باشد. از طریق لابی و با یک آسانسور، به اتاق خود می توانید دسترسی داشته باشید که در منطقه ای آرام از ساختمان تجاری گینزا قرار دارد.

14- هتل سلستین توکیو شیبا

هتل سلستین توکیو شیبا یکی از بهترین هتل های لوکس در شهر توکیو، ژاپن است که با طراحی مدرن و امکانات بی نظیر خود، میزبانی از مسافرانی از سرتاسر جهان را بر عهده دارد. این هتل با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، امکان دسترسی آسان به اماکن تاریخی و دیدنی شهر توکیو را فراهم می کند. هتل سلستین توکیو شیبا دارای اتاق ها و سوئیت هایی با دکوراسیون زیبا و امکانات مدرن است که اقامتی لوکس و راحت را برای مهمانان فراهم می کند. اتاق های هتل دارای تمامی امکانات رفاهی مانند تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه هوا و حمام خصوصی مجهز به انواع امکانات است.

اگر شما نیز به دنبال یک اقامت لوکس و فراموش نشدنی در شهر توکیو هستید، هتل سلستین توکیو شیبا یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت شما خواهد بود. برای رزرو هتل و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ژاپن، می توانید با آریسا پرواز تماس بگیرید و اقامتی لوکس و خاطره انگیز را در این شهر فراموش نشدنی تجربه کنید.

15- هتل نیو اوتانی توکیو - هتل لاکچری در توکیو

هتل نیو اوتانی توکیو یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های شهر توکیو در ژاپن است. این هتل در منطقه گینزا واقع شده و با دارا بودن امکانات بی نظیر و خدمات با کیفیت، یکی از محبوب ترین مقاصد اقامتی برای گردشگران و مسافران از سراسر جهان است. هتل نیو اوتانی توکیو دارای اتاق های لوکس و شیکی است که با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی، اینترنت رایگان، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز شده اند. همچنین، اتاق های سوئیت این هتل دارای چشم اندازی فوق العاده از شهر توکیو هستند که مسافران را شگفت زده می کند.

امکانات دیگری که در هتل نیو اوتانی توکیو در اختیار مهمانان قرار داده شده شامل استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، رستوران های شیک و کافه های متنوع است. همچنین، این هتل دارای سرویس اتاق 24 ساعته، خدمات پذیرایی و تور مشاهیر شهری برای گردشگران است.

با توجه به موقعیت مکانی عالی هتل نیو اوتانی توکیو، مهمانان می توانند به راحتی به اماکن دیدنی معروف شهر توکیو مانند برج توکیو، معبد آساکوسا و باغ پادشاهی پیونگ پیدا کنند. همچنین، فرودگاه ناریتا و فرودگاه هاندا فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند که به مسافران از دیگر کشورها راحتی در انتقال به و از هتل فراهم می کند. هتل نیو اوتانی توکیو با ارائه خدمات لوکس، امکانات بی نظیر و موقعیت عالی در شهر توکیو، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در این شهر فوق العاده است. اگر شما هم به دنبال یک تجربه لوکس و بی نظیر در توکیو هستید، هتل نیو اوتانی توکیو به شما پیشنهاد می شود.

16- ANDAZ TOKYO TORANOMON HILLS یکی دیگر از هتل های معروف ژاپن

دومین ساختمان بلند توکیو، هتل Andaz Tokyo Toranomon Hills را در خود جای داده می باشد. این هتل مجلل که در طبقات 47 تا 52 واقع شده است، می تواند گزینه خوبی برای داشتن مناسب ترین اقامت و سفر درجه یک باشد. پارتیشن های الهام گرفته از فوسوما، حسی سنتی به 164 اتاق و سوئیت مهمان آینده نگر می افزایند، که به نظر می رسد بر فراز چشم انداز شهری شناور هستند. از راس برج در طبقه بالا، Andaz با مناظر خیره کننده ای رو به رو خواهید شد.

لازم به ذکر است که این هتل در ژاپن، در سال ۲۰۱۴،  در لیست ۱۰ مورد از مناسب ترین هتل های لوکس در جهان قرار گرفته و تا به امروز بسیار پرطرفدار می باشد. هنگام رزرو میتوانید، هدیه های رایگان دریافت کنید (مثل ارتقاء اتاق از نظر تجهیزات، صبحانه روزانه، ورود زودهنگام، خروج دیرهنگام و اعتبار ۱۰۰ دلاری غذا و نوشیدنی)


سفر با تور ژاپن، تجربه فراموش نشدنی در همه عمر!

آریسا پرواز به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین آژانس های گردشگری است که تور ژاپن را به شما عزیزان با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می کند. برای اطلاع از شرایط، جزییات و ثبت درخواست ویزا، بلیط و رزرو هتل همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

برچسب‌ها:

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید